flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Узагальнення cтану організації розгляду звернень громадян, запитів за 1 півріччя 2013 року у Васильківському міськрайонному суді Київської області.

18 липня 2013, 10:45

Васильківський міськрайонний суд

Київської області

08600, м. Васильків, вул. Шевченка, 8,  тел./ факс (04571) 2-45-96, inbox@vs.ko.court.gov.ua

 

08.07.2013р.  Н.1.7

 

 

Узагальнення

 

Стану організації розгляду звернень громадян, запитів за 1 півріччя 2013 року у Васильківському міськрайонному суді Київської області.

 

Реалізуючи положення Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" від 07.02.2008р. №109/2008, Васильківським міськрайонним судом Київської області відповідно до плану роботи на перше півріччя  в Васильківському міськрайонногму суді Київської проведено узагальнення організації роботи суду із зверненнями громадян (заяви, скарги, пропозиції).

До суду у І півріччі 2013 року надійшло 30 звернення громадян, з них: 23 заяви ,  7 скарг.  У порівнянні з аналогічним періодом минулого року було зареєстровано 28 звернень громадян .

На усі звернення, що надійшли протягом звітного періоду, надано відповіді із дотриманням строку, передбаченого ст.20 Закону України "Про звернення громадян".

         Станом на 08.07.2013 року відсутні нерозглянуті звернення.

Консультантом відповідно до посадової інструкції суду на якого покладено обов’язки з розгляду звернень громадян двічі на рік: за перше та друге півріччя здійснюється узагальнення та аналіз звернень з метою своєчасного виявлення причин, що призводять до порушення прав та інтересів громадян.

Голова суду особисто відповідає за стан діловодства за зверненнями громадян.

Особлива увага під час проведення особистого прийому приділяється зверненням інвалідів та учасників Великої Вітчизняної війни, учасників та потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, осіб, які потребують соціальної допомоги та підтримки.

Із зазначеними заявами та скаргами звернулись:

1)    Безпосередньо самі громадяни та через своїх представників – 27

2)    Установи та організації - 3

 

Предметом звернень були питання щодо:

Про уточнення реєстраційного номера облікової картки платника боржника, про надання інформації про стан розгляду цивільної справи, про виправлення помилки у виконавчому листі, щодо прискорення розгляду адміністративної справи, щодо видачі виконавчого листа по цивільній справі, щодо порушення строку розгляду цивільної справи, про повернення матеріалів цивільної справи, щодо перерозподілу цивільної справи.

Надходження скарг до суду зумовлено різними причинами.

Здебільшого скаржники просять вплинути на судовий процес через незадоволення розглядом справи ( скарги на дії суддів). Іншою причиною, є що призводить до надходження скарг, є значне навантаження на суддів, що впливає на тривалість розгляду справ і як наслідок породжує незадоволення громадян з приводу порушення строків розгляду справ.

Мали місце звернення Колесніченко О.В. щодо неправомірних дій співробітників апарату Васильківського міськрайонного суду Київської області які не відповідали вимогам ст.. 8 «ЗУ «Про звернення громадян», не зазначена адреса проживання заявника та без підпису.

Основними причинами звернень за проаналізований період є низький рівень правової освіти населення та недостатній доступ громадян до мережі юридичних консультацій для надання безоплатної правової допомоги, насамперед, сільським жителям та громадянам, які потребують спеціального захисту і підтримки, що призводить до  необґрунтованих  звернень.

Судом і надалі вживатимуться заходи у напрямку захисту та забезпечення прав громадян, а також заходи щодо якнайшвидшого усунення причин, які спонукають громадян звертатись до суду зі скаргами.        

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян, необхідно:

- виявляти та усувати причини, що спонукають громадян звертатись із скаргами, систематично аналізувати стан цієї роботи та вживати усіх можливих заходів, щоб зменшити підстави для звернень та об’єми скарг, які надходять до суду;

- продовжити аналізувати та узагальнювати роботу із зверненнями громадян;

- обговорювати виникаючі питання на оперативних нарадах.

 

 

 

 

 

 

 

Голова

Васильківського міськрайонного суду

Київської області                                                                            В.В.Степаненко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.М.О.Боженко

(04571) 2 23 17